Nya klor

Publicerat: 2017-07-25, 18:13:00| Avigasidan.blogg.se | Linda Wiberg
Fixade om mina akrylnaglar förra veckan, och denna gång blev de vanliga svarta med silverglitter på ringfingerna. Jag är så nöjd, som vanligt. Gjorde dessa i salong Prima, rekomenderar verkligen! Mina naglar gjordes av Sara, hon är så duktig, och är förvånad över hur snabbt det gick! Akrylnaglar är verkligen beroende framkallande, ännu en gång vill jag förnya, men till hösten kommer jag tyvärr ta bort dem. Kommer gråta, haha.
 
Redan nu har jag lite beslutsångest över vad jag ska välja för färg och design nästa gång...

Joanna-Livet med psykisk ohälsa:

snygga

Svar: Tack så mycket! Kram! :)
Linda Wiberg



JUNITJEJ:

Vilka fina naglar!

Svar: Tack! Kram på dig! :)
Linda Wiberg




KOMMENTARSFORMULÄR




Namn/alias:
Spara namn

E-post (publiceras ej):


Länk till din blogg:



Din kommentar: