Ordning och reda, eller?

Publicerat: 2018-02-22, 17:13:00| Avigasidan.blogg.se | Linda Wiberg
 
Ordning och reda är ju de två orden jag älskar mest av allt, jag är en städ-galning och helt ärligt så är det något jag trivs med trots att det även stressar upp mig. En svag punkt jag har är dock mitt toalettskåp som innehåller allt det som jag använder nästan regelbundet och behöver ha tillgång till inne på toan.
 
Sminkprodukter, krämer, deodorant, parfym, tamponger, bomullstussar, ansiktsmasker och hårborste. Ja, skiljer väl sig inte så mycket åt andras toalettskåp. Jag har så stora problem med att hålla det redigt och rent! Mitt transparenta puder bildar snabbt ett lager av puderdamm över ena hyllan, och saker står huller om buller och ramlar ut när jag försöker nå någonting som jag ställt bakom något annat som i sin tur står bakom något som inte ens har sin rätta plats i skåpet.
 
På bilden är det dock städat, eftersom att jag ordnade upp allting igår. Det gör jag ofta, om en gång i månaden räknas som ofta? Nu tar jag mig själv i kragen, jag SKA se till att skåpet är redigt, det ska förbli redigt! Allting ska ha sin rätta plats.
 
Hur brukar era toaskåp se ut? Hur ofta behöver ni städa upp dem? Vad har ni i dem? Ge mig svar!


KOMMENTARSFORMULÄR




Namn/alias:
Spara namn

E-post (publiceras ej):


Länk till din blogg:



Din kommentar: