En vecka i sängen

Publicerat: 2018-03-14, 19:35:13| Avigasidan.blogg.se | Linda Wiberg
 
Wow! Jag har verkligen varit golvad i en hel vecka med en konstant feber som inte varit att leka med. Har varit så trött i kroppen att jag knappt kunnat stiga upp från sängen, riktigt dåligt har jag mått. Den värsta förkylningen som har resulterat till att jag knappt kunnat äta och sova. Min "dag på soffan" förvandlades snabbt till "en vecka i sängen".
 
Att lega sjuk så länge fick mig verkligen att tappa tidsuppfattningen. Det känns som att jag levt i sängen hela mitt liv. Idag är första feberfria dagen och jag har städat bort alla snoriga papperstussar från nattduksbordet och diskat alla tomma glas och muggar med torkad jordgubbssoppa i bottnet. Fortfarande inte 100% mig själv, tröttheten och susandet i huvudet är fortfarande kvar, men jag har iallafall varit uppe från sängen hela dagen.
 
Gick ut en sväng för att få lite luft i lungorna och för att jag hade tid till ungdomsmottagningen, men det är det enda ansträngande jag har gjort idag. Förhoppningsvis så är jag helt frisk imorgon!
 
 


KOMMENTARSFORMULÄR




Namn/alias:
Spara namn

E-post (publiceras ej):


Länk till din blogg:



Din kommentar: