Tidningsstunden

Publicerat: 2018-03-02, 15:22:00| Avigasidan.blogg.se | Linda Wiberg
 
" - Det är ju något speciellt med att sitta och hålla i en fysiskt tidning, speciellt då det handlar om inredning. Det är som att man kommer närmre innehållet på något vis."
 
Glad fredag, här sitter jag och bläddrar i senaste numret av "Residence" som damp ner i brevinkastet för ett par dagar sedan. Kom hem från föräldrarna i morse en sväng enbart för att träffa en kompis som jag inte sett på en evigheter (och för att ladda tandborsten...). Igår besökte vi Åbo för att hälsa på brorsan och äta lite god mat. Jag har verkligen fått dille på lax. De tre senaste gångerna som jag ätit ute så har jag beställt lax - och det har alltid varit lika gott!
 
Ikväll kommer jag åka ner till föräldrarna igen för att umgås då hela familjen är samlad, imorgon ska jag även hälsa på hos Mormor och Morfar, och passa på att göra ingenting. Att åka "hem" gör mig alltid så otroligt lat, jag blir helt energilös och orkar inte göra någonting. Det är skönt att det finns en sådan plats som faktiskt får mig att slappana av lite extra.
 
Som ni hör så har jag inga speciella helgplaner den här veckan heller.
 

Angelica Wåhlin:

Lax känns ju som nåt som inte "kan" bli fel, så himla gott!

Svar: Ja så är det nog! Speciellt rökt lax är såå gott!
Linda Wiberg




KOMMENTARSFORMULÄR




Namn/alias:
Spara namn

E-post (publiceras ej):


Länk till din blogg:



Din kommentar: