Ett avslut på helgen

Publicerat: 2024-04-14, 19:13:00| Avigasidan.blogg.se | Linda Wiberg
  
 
Ännu en helg har nått sitt slut utan att jag känner mig det minsta utvilad. Jag har insett att jag verkligen behöver få in extra tid till att göra ingenting ifall jag ska bli återställd. Nu har jag snart två helger bakom mig som varit fulla med "måsten". Nåväl, jag fick iallafall till en titt på solnedgången igår, men det var dock inte så fridfullt som det ser ut på bilden, det blåste nämligen en aning. Idag har renoveringen av husbilen fortsatt, jag lovar att visa upp den när den är klar. Förhoppningsvis väldigt snart.
 
Magen kurrar, och antingen så kommer jag värma på frysta pizzabitar från i påskas, eller så blir det äggmacka. Jag älskar båda, men måste nog säga att pizzan tar priset. Klockan är strax efter 19 i skrivande stund. Den senaste timmen har jag ägnat åt att göra lite småändringar i designen här, möjligtvis så lär ni märka att bakgrunden bytt färg från rosa till grönt. Övriga ändringar är det nog bara jag som märker.
 
En söndagsrutin som jag haft i flera år är att jag sätter mig ner och planerar upp nästkommande vecka. Detta har jag givetvis gjort även idag, det får mig att bli lugn, jag vill helt enkelt ha koll på hur min kommande vecka ser ut. Behöver jag åka och handla? Behöver jag tvätta? Ska jag hitta på något kul? Då jag känner att jag behöver en rätt så lugn vecka så är inte veckans lista så lång, det är lite städning och vattning av blommor, samt ett besök på växthuset som står på agendan.
 
Det enda jag ser framemot just nu är mat och att få krypa ner i sängen och varva ner, vilket också är precis det jag tänker göra nu. 
 


KOMMENTARSFORMULÄR




Namn/alias:
Spara namn

E-post (publiceras ej):


Länk till din blogg:



Din kommentar: