Min lördag

Publicerat: 2018-02-24, 19:21:15| Avigasidan.blogg.se | Linda Wiberg
 
 
 
 
Vaknade vid halv niotiden och bestämde mig för att ta en luuugn morgon, så det jag nu valde att kalla "morgon" är egentligen förmiddag. Det blir lätt så under lediga dagar, jag har dock bestämt mig för att inte alla mornar får bli "lugna". Sover jag så länge jag vill varje dag så kommer slutligen min dygnsrytm vara helt åt skogen.
 
 
När jag väl legat och dragit mig i sängen och steg upp för att äta frukost så var klockan närmare 10, ifall jag ska fortsätta ta bilder på min frukost så krävs det nog att jag steppar upp mitt game lite. Två torra ostmackor med gurka är inte precis fancy, men det är tyvärr så mina frukostar oftast ser ut. Jag vill verkligen satsa lite mera på frukosten, och nu då jag har massor med lediga morgnar så har jag ju inget som hindrar mig.
 
 
Ytterligare en timme senare var jag påklädd och redo för en liten promenad! Jag matar nämligen min käre väns katter undertiden hon och hennes familj är bortrest, så passade på att ta en promenad samtidigt. Idag var det inte -20 ute, så jag förstod inte att jag kanske inte behövde ha såååå fruktansvärt mycket kläder på mig - jag frös i varjefall inte.
 
 
Vädret var vackert och solen värmer faktiskt redan lite, även fast det är tiotals minusgrader ute. En passlig halvtimmes promenad blev det, och efter det så hoppade jag i bilen och åkte iväg för att träffa Linda, det var en evighet sen vi sågs senast! Vips så var det kväll, jag förstår inte hur tiden kan gå så otroligt snabbt med henne!
 
Intressantare än så har fakti


KOMMENTARSFORMULÄR




Namn/alias:
Spara namn

E-post (publiceras ej):


Länk till din blogg:



Din kommentar: