En gotlänsk solnedgång

Publicerat: 2018-10-07, 18:27:39| Avigasidan.blogg.se | Linda Wiberg
Ett tag senare, och jag känner mig fortfarande inte helt frisk sen senast. Trots det har jag levt mitt liv helt normalt, har haft kul, för en gångs skull, och hemmet har fått förfalla trots att jag varit arbetslös och haft all tid i världen - men det ska jag ta i tu med nästa vecka.
 
Har gjort en liten utflyk på norra sidan av ön för ett par dagar sen, en hel drös med bilder finns lagrade på kamerans minneskort hemma, just nu befinner jag mig i Visby, så det får bli i ett senare inlägg.
 
Ja för här sitter jag en söndagkväll och ser på solnedgången i min ensamhet efter en hel helg av intryck, och ska jag vara ärlig så viner vinden och är så pass kall att mina fingrar har svårt att skriva. Men trots att Gotland består av en hel del blåst så är jag fullkomligt förälskad i denna underbara ö.
 
Gotland är en plats som jag verkligen vill rekomendera för alla som inte varit här, jag har personligen inte sett något vackrare än denna natur, solnedgångar och vågor!
 
 


KOMMENTARSFORMULÄR




Namn/alias:
Spara namn

E-post (publiceras ej):


Länk till din blogg:



Din kommentar: