En dag på soffan

Publicerat: 2018-03-08, 12:18:56| Avigasidan.blogg.se | Linda Wiberg
 
Idag hade jag tänkt ha en produktiv dag, hade tänkt handla tidigt på morgonen och bädda rent i sängen och verkligen kickstarta dagen. När jag vaknade klockan 7 imorse så var min hals så uppsvälld och jag hade ont i varje liten muskel i hela kroppen, jag bestämde mig för att fortsätta sova istället...
 
Här ligger jag nu i soffan efter att äntligen ha orkat upp från sängen och släpat iväg mig till affären för att handla allt möjligt i vätskeform som kan tänkas ta sig förbi svullnaden i halsen. Nu kommer jag inte stiga upp från soffan på resten av dagen.
 
Har under de senaste dagarna märkt att min hals varit påväg att bli inflammerad, men jag bestämde mig för att inte ta mina antiinflammatoriska tabletter enbart för att jag ville se ifall det går över utan dem. Har ju proppat i mig stora mängder av dem de senaste åren och jag orkar inte längre.
 
Jag är inte hypokondriker, och tur är väl det. Jag hoppas att detta bara är en vanlig förkylning, har feberkänslor i kroppen, men ingen feber. Mina ben värker värst, det sticker i ryggen och mitt annars bleka fejs är numera gulskiftande. Jag blir verkligen arg om det är halsen som är felet, såå mycket plåga den redan utsatt mig för! Vad fan är det för fel på mig.
 
Nåväl, ska jag bli sjuk så är det bra att jag blir det nu. Nu har jag iallafall tid för det.
 


KOMMENTARSFORMULÄR




Namn/alias:
Spara namn

E-post (publiceras ej):


Länk till din blogg:



Din kommentar: