Hemkomst

Publicerat: 2023-05-23, 11:37:28| Avigasidan.blogg.se | Linda Wiberg
 
Nu har jag landat hemma på Gotland igen efter min Finlandsvistelse. Jag anlände redan igår, men har varit ledig idag för att jag tog ut ytterligare en semesterdag, vilket jag är så otroligt glad för, det var ett otroligt bra beslut att få vara ledig en dag i lugn och ro innan jobbet kallar imorgon. Det som stod på schemat idag var att dricka kaffe, läsa, och tvätta. Bara tvätten är och solen har nått balkongen, så ska jag nog hasa mig ut dit och läsa klart resten av boken.
 
Ifall ni gillar feelgood böcker så kan jag varmt rekomendera "Den objudna hyresgästen" skriven av Susanne Brijker, det var längesen jag fastnade så här mycket för en bok!
 
Nu sitter jag här och febrilt försöker komma på något intressant att skriva om, innan det är dags att springa ut till tvättstugan en sista gång. Jag kan väl ta upp det där med att jag numera dricker kaffe, ni som följt mig sen tidens begynnelse, vilket i min värld är ungefär 10 år, är väl medvetna om hur koffeinkänslig jag är. Däremot, så har jag insett att det faktiskt finns koffeinfritt kaffe, och detta har ju då lett till att jag äntligen har kunnat börja dricka kaffe utan att få kramp. Jag dricker det med Oatlys ikaffe. Så, det var det mest intressanta jag kunde komma på just nu, förhoppningsvis har jag mer att komma med nästa gång, och förhoppningsvis dröjer det inte ett halvår tills jag ger ifrån mig nästa livstecken (men det vet man ju aldrig).
 
Allt gott!
 
 
 
 


KOMMENTARSFORMULÄR




Namn/alias:
Spara namn

E-post (publiceras ej):


Länk till din blogg:



Din kommentar: